پارمیدا جان متولد87/09/23 و محمدرضا جانپارمیدا جان متولد87/09/23 و محمدرضا جان، تا این لحظه: 11 سال و 24 روز سن داره

قشنگی زندگیم پارمیدا ومحمدرضا

عشقم،جونم،نفسم،مونس زندگیم

1392/6/3 1:58
نویسنده : مامان الی
274 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم پارمیدای من، از اینکه خدا فرشته پاکی مثه تو به من داده هر روز بارها وبارها خدا رو شکر میکنم. نفس من به غیر از اینکه دخترمی مثه یک دوست وهمدمی،در کنارت که هستم دیگر تنها نیستم. به داشتنت می بالم و از خدا می خواهم که از فرشته ای که من داده بتونم به خوبی مراقبت کنم و مامان خوبی برات باشمقلب

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ژاله مامان آیدا
3 شهریور 92 17:38
چه دختر و پسر نزی خدا حفظشون کنه.
لینکتون کردم

مرسی گلم منم همین الان لینکتون کردم.ایشالله دوستای خوبی برای هم باشیم
ژاله مامان آیدا
4 شهریور 92 17:24
ممنون که به ما سر زدید .بله غرب تهران هستم