پارمیدا جان متولد87/09/23 و محمدرضا جانپارمیدا جان متولد87/09/23 و محمدرضا جان، تا این لحظه: 11 سال و 30 روز سن داره

قشنگی زندگیم پارمیدا ومحمدرضا

خستگی مامان

1392/10/25 23:52
نویسنده : مامان الی
537 بازدید
اشتراک گذاری

امشب از همیشه خسته تر بودم،وقتی اومدم پای وب دل پری داشتم وکلی حرف واسه نوشتن،اما همه انگار از سرم پرید.جای هیچ گلایه و شکایتی نیست.

اما امشب واقعا کم آوردم. کنجکاویهای محمدرضا و دست زدن به چیزای خطرناک کار روزمرشه،یا تو بغلمه و یا باید بشینم پیشش که مبادا بلایی به سرش نیاد.موقعی که بیداره نمیشه کاری انجام داد و وقتی که خوابه اینقدر خسته ام که نایی نمیمونه برام که پاشم کارام رو انجام بدم.تو این دو سه هفته اخیر هم دو تا بچه ها با هم سرما خورده بودن و من نمیدونستم به کدومشون رسیدگی کنم.حالا هم پارمیدا خوب شده اما محمدرضا هنوز مریضه نمیدونم چرا اینقدر طولانی شد!

پارمیدا هم رسیدگی میخواد اما نگهداری محمدرضا و مسئولیتش سخت تر از پارمیداست .پارمیدا که وسایلش رو رو زمین باشه محمدرضا سریع میره سراغ وسایلش.مداد بر میداره،ماژیکش میگیره تو دستش و میدوئه که ازش نگیریم .در دستشویی باز باشه سریع میره سمتش و دست میزنه به کف دستشویی ومن فکر کنم روزی بیست بار دست محمدرضا رو میشورمعصبانی.

تازگیا هم شبا دیرتر میخوابه و گاهی اوقات باید راهش ببرم تا بخوابه و امشب هم یکی از همون شب ها بود و واقعا خسته شدم.سر شب خوابید و ساعت 10 که اومدم بخوابم بیدار شد و دیگه نخابید،نزدیک یک نیمه شب بود که تو بغلم خوابش برد و من با همه خستگیخمیازه و با پر رویی تماممژه نشستم و خاطره مینویسم ،خاطره از یک روز سخت و میدونم سخت تر هم خواهد شد اما من سر سخت ترم.

شب بخیر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان امیرعلی جون
2 بهمن 92 23:34
گلم امیر علی ام تو سایتhttp://dokhmalysheklak.niniweblog.com/منتظره رای شماست با کد 7.پیش پیش بابت رایتون ممنونم .فردا اخرین مهلت رای دهیه. راستی عزیزم باتبادل لینک موافقید؟
مامان الی
پاسخ
عزیزم حیف شد.من دیر اومدم برای مهلت رای دهی ام تموم شده.شرمنده که نتونستم رای بدهم.
الهام مامان امیرعلی جون
2 بهمن 92 23:36
گلم متنت رو کامل خوندم خب بی جهت نیست که میگن بهشت زیره پای مادراست. الان داری سختی میکشی اما بهشت رو با سختی هات میخری
مامان الی
پاسخ
ممنون از نظری که برام گذاشتین،اگه سختیی هست خوبیش اینه که زود فراموش میشه،هم سخته هم شیرین