پارمیدا جان متولد87/09/23 و محمدرضا جانپارمیدا جان متولد87/09/23 و محمدرضا جان، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره

قشنگی زندگیم پارمیدا ومحمدرضا

پسرم اولین قدم برداشتنت مبارک

1392/11/4 0:49
نویسنده : مامان الی
586 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان قربون اون پاهای ناز کوچولوت بره پسر گلمقلب

 


وای که نمیدونی چقدر امشب خوشحال شدم و ذوق کردم از این که برای اولین بار راه رفتی،اون هم بدون کمک!

مدتی بود که روی پای خودت می ایستادی و بعد از کلی تمرین و تلاش که دور خونه به کمک در دیوار و مبل و .... راه میرفتی امشب وقتی روی پای خودت وایستادی با تشویق مامان که بهت گفتم : بیا بغل مامان دو تا قدم با پاهای خوشگلت برداشتی و دست دراز کردی که با کمکم اومدی تو بغلم.فدات بشم از ذوقیکه داشتم بوسه بارانت کردم و تو هم میخندیدی .الهی مامان قربون اون خنده هات بشه.


عزیز دلم امیدوارم در آینده با پاهایت در کارهای خیر قدم برداری و قدم هایت محکم و استوار باشد. 

 

اولین قدم برداشتن در سن 9 ماه و 19 روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ژاله مامان آیدا
6 بهمن 92 11:56
سلام عزیزم من و آیدا خوبیم پارمیدا و محمدرضا جان خوبن؟ مبارک اولین قدمای عزیزم انشااله قدمهای بزرگتر تو زندگیت
مامان الی
پاسخ
سلام دوستم خدارو شکر که خوبین،بچه ها هم خوبن.ممنون مرسی خاله مهربونم
مامان محمدحسام
7 بهمن 92 10:14
اي جاااااانم بسلامتي پسملي منم دقيقا 9ماه و 7روز كامل راه ميرفتايشالله زنده باشه و خدا حفظش كنه عسيسم
مامان الی
پاسخ
ممنون عزیزم