پارمیدا جان متولد87/09/23 و محمدرضا جانپارمیدا جان متولد87/09/23 و محمدرضا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

قشنگی زندگیم پارمیدا ومحمدرضا

تولدت مبارک گل دختر

1392/9/28 2:29
نویسنده : مامان الی
459 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته نازم ،به همنفس زندگیم،به دخترم که 5 ساله با منه، آره دخترم 5 ساله شدی !

 

 

پارمیدای نازم تولدت مبارک



    

                                                             

اینم تبریک از سمت باب اسفنجی که خیلی دوستش داریلبخند

روز شنبه بود،مورخ 23 آذر سال 87 ساعت حدود 10 و ربع بود که خدا تو رو به من هدیه داد. تو بهترین هدیه هستی که من از خدا گرفتم. همیشه قبل از این که تو رو داشته باشم آرزوی قلبی ام این بود که خدا دختری بده که بشه همه چیزم .خدا رو شکر به آرزوم رسیدم.حالا هم دو سه روزی از تولدت میگذره و یکم با تاخیر برات مینویسم چون اینترنت ایراد پیدا کرده بود.شب میلادت اومدم برات بنویسم اما نشد،به یاد آن شب که چه انتظار قشنگی بود شبی پر از اضطراب و اشتیاق ،برای دیدن روی ماهت لحظه شماری میکردم و آن شب اصلا خوابم نبرد و بهترین لحظه زمانی بود که تو رو در آغوش گرفتم. وای خدا یا شکرت! باورم نمیشه پارمیدای من 5 ساله شده.خدایا عمری طولانی ، پر برکت و پر از شادی به دخترکم بده و او را در پناه خودت حفظ کن.

 

 

پارمیدا جان امسال توی مهد یه جشن تولد گرم و شاد همراه با دوستانت برات گرفتیم و خدا رو شکر خودت خیلی راضی بودی و بهت خوش گذشت.ناز و خوشگل مثل همیشه،الهی مامان فدات بشهماچقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ژاله مامان آیدا
30 آذر 92 18:24
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی روزهایتان پر فروغ شبهایتان ستاره باران
لاله مامی آوینا
3 دی 92 17:26
تولدت مبارک دختر خوشگل
مامان الی
پاسخ
ممنون خاله جون خوبم
مامان محمدحسام
12 دی 92 16:36
سلام مامان الی عزیز باافتخار من شما رو لینک کردم تولد دخمل نازتون مبارک باشه ممنون که ب ما سرزدین
مامان الی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از این که ما رو قابل دونستید ولینکمون کردید.مرسی از تبریکتون.منم شما رو لینک میکنم .امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم