پارمیدا جان متولد87/09/23 و محمدرضا جانپارمیدا جان متولد87/09/23 و محمدرضا جان، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

قشنگی زندگیم پارمیدا ومحمدرضا

یه دختر دارم شاه نداره

1392/7/11 2:51
نویسنده : مامان الی
194 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

قربونت برم جودی آبوت مامان.ماچماچماچماچ

این عکسا مال پارسال زمستونهلبخند

 

 

 

این لباس مال عروسی خاله ریحانه بود که برات خریدم،اون موقع دو سالت بود اما همه خاطراتش تو ذهنت مونده، وقتی این لباس رو تو چمدون دیدی گفتی مامان میخام تنم کنم،منم فکر میکردم که تنت نره اما تونستی بپوشی ومنم ازت عکس گرفتم.

 این عکس مال دو سال و نیمگی شماست البته تو عروسی موهای شما بلند بود این مال چند ماه بعدهلبخند

 

 

 

اینم عکس جدیدت با همون لباس، فدات بشه مامانقلب

 

 

 

 

زیباترین تصویر دنیا، تصویر چشمان توست، زیبایی در پس نگاهت، در آنچه که تو از این دنیا تصور داری و میخواهی خلاصه میشود ای ناب ترین و ای خالص ترین موجود خدا. نمیدانم که چطور شد که خدا فرشته ای از فرشتگانش را به من سپرد ،منی که زمینی بودم  چه کردم که با تو آسمانی شدم....چه شد نمیدانم...!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نرگس جون
12 مهر 92 16:31
سلام عزیزم گل دختر واقا پسرتو ببوس


سلام عزیزم مرسی، تو هم دختر گلتو ببوس